Mucho Mango

Hej:)
Igår flög Mina hem. Båten ligger nu på land på Grenada Marine och vi har flyttat till stranden, Grand Anse. THE beach liksom. Danska Jytte hyr ut undervåningen av sitt hus till oss mkt fint och det är som en dröm:) Att höra havet på morgonen är alltid trevligt. Meeen nån gång måste vi ju vakna upp. På torsdag ungefär! Då går flyget till la suede så på fredag bör vi vara hemma igen.
Båten får ligga kvar här och om ingen vill köpa så har vi kvar hen. Båtar har numera inget kön har det bestämts.
Hen ligger fint där, lite i skuggan och det är väldigt torrt där, iaf nu.. Gräset är liksom brunt och buskarna också.
Så idag, tisdag, ska det väl fixas på båten, Pontus har fått den uppgiften och jag ska till St George och leta efter lite grejer som ska tas hem. Öl och special food och det. Japp det var väl det då!
Bloggen vilar tills Tua Tua är aktiv igen:)

20130226-085920.jpg

20130226-085935.jpg

20130226-090006.jpg

3 thoughts on “Mucho Mango

  1. TuaTua ar kanske nagot for mig… Jag ar redan saaaaa trott pa civilisationen att jag har bestamt mig att batpassning vore nagot battre att halla livet meningslost med, jag kan halla TuaTuas blogg vid liv sa folk inte ska behova vanta tills ni ar tillbaka. Bra eller hur?

    Typ vad jag ska gora: putsa masten, dammsuga finrummet, posta fina strandbilder, ta ut hen pa en promenadsegling eller nagot sant. OK, hor av er om jobbet ar mitt ;-).

Kommentera

